7. Wanneer zat jij voor het laatst in de trein?

Slim werken slim reizen OV

Samen met grafisch bureau OnPole hebben we voor u de campagne ‘Wanneer zat jij voor het laatst in de trein?' ontwikkeld. De campagne is gericht op het zichtbaar maken van de voordelen en mogelijkheden van het openbaar vervoer. U kunt het materiaal kosteloos gebruiken binnen uw organisatie en het campagneconcept als basis gebruiken voor posters, website, flyers, placemats etc.

De campagne helpt u om uw medewerkers bewust te maken van het openbaar vervoer als manier om slimmer te werken en reizen. Uw medewerkers die al regelmatig met tram, trein of bus reizen, staan centraal; zij vertellen de boodschap en maken duidelijk wat de voordelen van het OV zijn.

U kunt het materiaal eenvoudig aanpassen met foto’s en tekst van uw eigen medewerkers, uw eigen logo etc. Onpole kan een offerte uitbrengen voor aanpassingen, maar u kunt dit natuurlijk ook door uw eigen vormgever laten doen.

Gratis campagnemateriaal

Wilt u zelf aan de slag? De posters hieronder zijn in hoge resoluties op te vragen op een usb-stick, mail hiervoor Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

VNM Utrecht slim werken en slim reizen.   VNM Utrecht slim werken en slim reizen.   VNM Utrecht slim werken en slim reizen.             VNM Utrecht slim werken en slim reizen.